sobota, 6 kwietnia 2013

Photo post i coś nowego

 Cześć tu Patrycja . 

 No to na początek napiszę, że pogoda się poprawia i śnieg topnieje co mnie bardzo cieszy, bo może w końcu będzie można iść na spacer i nie wrócić do domu przemarzniętym i z mokrymi butami. 
Poza tym to Ola jest do niedzieli na mistrzostwach więc postanowiłam że znowu ja dodam posta, chociaż nie potrafię pisać to będzie to taki ze zdjęciami.\
A jeśli chodzi o to coś nowego to chciałam wam pokazać bluzę którą sobie kupiłam. 
Jak będzie widać na zdjęciach jest szara z napisem DOING REAL STUFF SUCKS. Zamawiałam ją z Local Heroes i chciałam powiedzieć że to było duże zaskoczenie bo dostałam ją naprawdę szybko chyba w przeciągu 2 dni . 
No i żeby nie nudzić tu macie adres sklepu i zdjęcia ; ) . 
http://localheroesstore.pl/store/ 








  

Kocham kiedy mój pokój zamienia się w jakieś studio a kamerka w aparat <3.

 

1 komentarz: