sobota, 30 marca 2013

Święta .. ; x


Noo hejo  ; 3

Z tej strony Ola  ; 3
hmm Patrycja mnie trochę wyprzedziła ,ale trudno życzę wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT ; D

Jestem załamana pogoda ,która trochę na mnie źle wpływaa . Zasłabłam znowu  na treningu <co prawda coraz częściej mi sie to zdarza > nie wiem co się dzieje  ;  O po świętach wybieram się do lekarze zrobić wyniki  ;x Mam nadzieje ,że wszystko będzie  okeej  ;D BO MUSI ; X W piątek jedziemy na 1/4 Mistrzostw Polski do Włocławka ; 3 trzymac kciuuki ; D
A TAK NA MARGINESIE ; pp
Jak uda mi się dzisiaj wbić wieczorem na kompaa to dodam post o życiu codziennym  ; 3
Na razie spadam ,bo Mama woła na obiad ;3
To byeeee ; 3

A I MAM PROŚBĘ ; 3
Jeżeli macie pomysły co może znaleźć się na naszym blogu to piszcie w komentarzech  ;3


3 komentarze:

  1. Napiszcie jak się poznałyście , czemu wpadłyście na pomysł z założeniem bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. możecie napisać o najbardziej szalonej rzeczy ,która was spotkała ;-)

    OdpowiedzUsuń